Przyjmowanie i załatwianie spraw jest realizowane zgodnie z zasadami ogólnymi oraz przepisami wynikającymi z Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 ze zm.).
Zgodnie z obowiązującym w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Kutnie obiegiem korespondencji wszystkie sprawy wnoszone pisemnie bezpośrednio do sekretariatu Inspektoratu rejestrowane są w dzienniku korespondencyjnym. Po zarejestrowaniu, sprawy przekazywane są Powiatowemu Lekarzowi Weterynarii do dekretacji, a następnie zgodnie z adnotacjami do poszczególnych komórek organizacyjnych Inspektoratu. Przy dekretacji umieszczane są dyspozycje dotyczące sposobu załatwienia sprawy, terminu lub inne adnotacje. Pracownicy poszczególnych komórek organizacyjnych kwitują odbiór zadekretowanej korespondencji w dzienniku korespondencyjnym w sekretariacie, a następnie rejestrują przyjęte sprawy we własnych komórkach. Sprawy załatwiane są wg kolejności ich wpływu i stopnia pilności. Pracownik inspektoratu przygotowuje i przedkłada projekt pisma Powiatowemu Lekarzowi Weterynarii. Po zaaprobowaniu przedkłada się do podpisu czystopis wraz z odpowiednią ilością kopii, a następnie przekazuje się do sekretariatu celem wysłania do adresatów. Sprawy załatwione wysyła się w dniu ich podpisania.
Aby załatwić sprawę w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Kutnie należy skontaktować się z tutejszym urzędem:
Adres: Henryka Sienkiewicza 25, 99-300 Kutno, Godziny: 7:30 – 15:30,
Adres email: sekretariat@piw.kutno.pl, Telefon: +48 24 337 17 00
Kliknij na link aby zapoznać się z ogłoszeniami o pracę:
Praca w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii – Ogłoszenia na (bip.org.pl)
Poniżej, do pobrania komplet dokumentów dla lekarzy weterynarii i techników weterynarii niebędących pracownikami Inspekcji starających się o wyznaczenie do czynności urzędowych. | |
1 – Informacja dla lekarzy i techników 2 – Oświadczenie technik (koneksje) 3 – Oświadczenie ULW (koneksje) 4 – Oświadczenie zleceniobiorcy 5- Upoważnienie 6 – Zgłoszenie wstępnej gotowości 7 – Zobowiązanie |
Przyjmowanie i załatwianie spraw jest realizowane zgodnie z zasadami ogólnymi oraz przepisami wynikającymi z Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 ze zm.).